Mindennapi Egészség

Merülj el velünk az egészségmegőrzés, az egészséges életvitel az orvostudomány és sport világában! Hírekkel, érdekességekkel, tippekkel várunk!


A blogot a Legjobborvos.hu magánorvos kereső oldal üzemeltetője, a Mediator Pro Szolgáltató Kft. vezeti.

 

A blogunkon található információk nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük minden esetben fordulj orvoshoz!

Friss topikok

Címkék

agy (1) agyvérzés (2) ailurofóbia (1) alkohol (2) alkoholfogyasztás (1) allergia (1) álmatlanság (2) alvás (6) alváshiány (1) alvásterápia (1) anorexia (1) anyajegy (1) anyatej (1) asztma (1) autómentes nap (2) bacik (1) bacilusok (1) baleset (1) boldogság (1) bőrrák (1) cannabis (1) CBD (1) cigaretta (3) cink (1) cukor (2) cukorbetegség (3) daoyin (1) demencia (1) depresszió (1) diéta (1) dohányzás (4) drog (1) Duna Maraton (1) e-cigaretta (1) e-páciens (1) éberség (2) edzés (2) egészség (12) egészségügy (4) egészségügyi startup (1) éjsz (1) éjszakai baglyok (1) életmód (1) elhízás (3) emh (1) emlőrák (1) energiaital (1) epilepszia (1) étkezés (16) európai mobilitási hét (1) Facebook (1) fagyasztott (1) fáradtság (1) fejfájás (2) felrobbanó fej szindróma (1) fertőtlenítés (1) figyelmeztető jelek (1) fitness (1) fluorid (1) fluorózis (1) fóbiák (1) fogászat (2) fogszuvasodás (1) fogyás (7) fogyókúra (4) fogyókúrás tévhitek (1) folsav (1) függőség (1) futás (2) futóverseny (2) gerinc (1) gyeresportolni.hu (1) gyümölcs (1) hal (1) hálapénz (1) hallás (1) hasfájás (1) haspuffadás (1) hát- és derékfájdalom (1) hidratáció (1) hipertenzió (1) időjárás (1) infarktus (2) influenza (2) influenza terjedése (1) innováció (1) internetfüggőség (1) ízületi gyulladás (1) jóga (1) kardiológia (1) kávéfogyasztás (1) kérdőíves kutatás (1) kerekesszék (1) kerékpár (2) későn kelők (1) kézmosás (1) koffein (1) kóla (1) konferencia (1) korán kelők (1) kórokozók (2) krónikus fáradtság (1) kullancs (1) látás (2) láz (1) láz csökkentés (1) legjobborvos.hu (1) Lyme-kór (1) magas sarkú cipő (1) magas vérnyomás (1) maraton (1) marihuána (2) meditáció (1) melanoma (1) memória (3) memória javítása (1) mentális képességek megőrzése (1) méregtelenítés (1) migrén (1) mozgás (3) munka (1) nevetés (1) nyaralás (1) omega-3 zsírsav (1) öngyilkosság (1) online időpontfoglalás (1) online marketing (1) orvos választás (1) oszteoarthritisz (1) Parkinson kór (1) penészgomba (1) pszichológia (1) rákos megbetegedések (2) ReWalk (1) rossz emlékek (1) sófogyasztás (1) SOTE (1) sport (1) sportegyesületek (1) startup (1) stressz (5) stroke (1) szem (1) szemjóga (1) szervezett sportolás (1) szív-és érrendszeri betegségek (5) szív- és érrendszer (5) szívelégtelenség (1) szívinfarktus (1) szívritmuszavar (1) szívroham (3) szoptatás (2) szűrés (1) találmány (2) tápanyagtartalom (2) táplálkozás (3) tea (3) tengerpart (1) testmozgás (1) tiszta levegő (1) Tiszta levegő - mozdulj érte! (1) tolószék (1) tüsszögés (1) üdítő (2) újra jár (1) utazás (1) vas (1) vegetáriánus (2) vércukor (1) vérnyomás (2) vezetés (1) zöldség (6) zöld tea (1) Címkefelhő

Forrás

2014.06.29. 17:38 - MindennapiEgészség

A fitness 4 aranyszabálya

Corp_Fitness_D.jpg

Manapság annyi cikket, praktikát és tippet olvasni a fitnessel kapcsolatban, hogy hajlamosak vagyunk megfeledkezni az alapokról. De semmi pánik, mi összeszedtük nektek a négy legfontosabb dolgot, amelyre oda kell figyelni. Íme:

1.Ne versenyezz!

Félre ne értsd, egy percig sem szeretnénk lebeszélni a versenysportról. Arra gondolok, hogy ne versenyezz azzal, aki melletted edz a teremben. Nem csak az önbizalmadat rombolhatja, ha azt látod, hogy valaki nagyobb súlyokat emel, többet vagy gyorsabban fut, de könnyen sérüléshez is vezethet, ha nem a saját dolgodra koncentrálsz.

Mégis mi van, ha a melletted lévő nagyobb súlyokkal guggol, mint te? Az egyetlen személy, akivel versenyezned kell, az Önmagad! Használd ezt a versenyszellemet inkább arra, hogy növeld az erőd, a kitartásod, de csak magaddal szemben. „Be the best version of you” – ahogy az angolok mondják.

2.Mindig melegíts be edzés előtt és vezess le utána

A nyújtás elengedhetetlen, ha szeretnéd megvédeni az izmaidat és minimálisra csökkenteni a sérülés kockázatát. Edzés közben az izmok így rugalmasabbak lesznek és a keringés is jobban beindul bennük. Azt se felejts el, hogy az izmokat az edzés végén is le kell nyújtani!

3.Megfelelő táplálkozás edzés után

Elég elterjedt tévhit, hogy nem szabad enni edzés után. A legjobb, ha valami olyat eszel, ami fehérjében dús és szénhidrátot is tartalmaz. Ez segít az izmaidnak regenerálódni és erősödni edzés után. Ha az edzés után 15 perccel tolsz egy fehérje shake-et banánnal, azzal nem tudsz mellé lőni.

4.Hidratálj!

Ha edzés közben nem pótlod a folyadékot, akkor a tested egyszerűen nem lesz képes olyan magas szinten funkcionálni, mint teljes hidratáltság esetén. A folyadék emellett szabályozza a testhőmérsékletedet és a pulzusszámot. Edzés közben az izzadással rengeteg vizet veszítesz, ezért mindig igyál edzés előtt közben után is!

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fitness hidratáció


A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapiegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr946452659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.